|
- profil pomocniczy ramy aluminium 130 mm
- profil poprzeczny aluminiowy i obwodowy anodowany 70 mm
- sklejka podłogowa 15 mm
- słupki przednie stałe, tylne stałe 65 aluminium czarna anoda
- burta 400 mm anodowana zakończona zamknięciami burtowymi kasetowymi
- schodek składany na tylnej burcie
- 2-6 punktów mocowania ładunku montowanych w profilu obwodowym w zależności od długości skrzyni na stronę
- słupek środkowy wypinany i dzielona burta /od długości zabudowy 4300 mm/
- stelaż plandeki aluminiowy demontowany
- trzy rzędy rurki aluminiowej w dachu
- trzy rzędy kieszeni pod deski plandeki z deskami aluminiowymi
- oświetlenie zgodne z przepisami ruchu drogowego
- komplet błotników i chlapaczy
- PLANDEKA:
- Opończa wykonana z materiału zachodniego PCV o gęstości 650-700 z linką celną. - Górna powłoka biała w celu doświetlenia wnętrza zabudowy MaxTrans - Kolor plandeki wg nr palety RAL do wyboru przez klienta.
Opcjonalne wykonanie
- ściana pełna aluminiowa
- dzielenie skrzyni z wypinanymi słupkami bocznymi
- słupki tylne wypinane przy skrzyni z konstrukcją plandekową
- burto firana / firana dwustronna system aluminiowy
- burto firana / firana jednostronna system stalowy
- system dachu przesuwanego z obustronnymi firana, dach niezależny od boków na słupach CS dostosowanych do napinania plandeki
- klepka pod windę
- drzwi tylne
|